NOTIS MAKLUMAN (RFID)


NOTIS PENGAMBILAN PELEKAT KENDERAAN YANG BARU

PENDUDUK PANGSAPURI PERMAI PUTERA BOLEH MENGAMBIL PELEKAT RFID DAN TOKEN YANG BARU BERMULA.

5 SEPTEMBER 2019 SEHINGGA 20 SEPTEMBER 2019.

SEHUBUNGAN ITU, PENDUDUK DIMINTA MEMBAWA BERSAMA KAD AKSES YANG SAH UNTUK DITUKARKAN DENGAN PELEKAT RFID DAN TOKEN YANG BARU.
PENUKARAN PELEKAT RFID DAN TOKEN ADALAH MENGIKUT TERMA DAN SYARAT.

  1. Pemilik / Penyewa perlu membawa bersama kad akses yang asal dan SAH sahaja untuk ditukar.
  1. Pemilik / Penyewa akan dibekalkan secara percuma PELEKAT RFID untuk kereta ( berdasar berapa bilangan petak kenderaan dimiliki ) dan 2 TOKEN AKSES sahaja.
  1. Pelekat hanya boleh digunakan di palang keselamatan laluan masuk Kereta. Manakala token hanya untuk laluan masuk Motosikal, Pejalan Kaki dan Kolam Renang/Taman Permainan.
  1. Pelekat Kenderaan ( RFID ) wajib ada pada setiap kenderaan yang memiliki petak parkir di dalam pangsapuri ini. Jika Pihak Pengurusan mendapati ada kereta yang tidak mempunyai pelekat yang sah atau pihak pengurusan mempunyai kuasa untuk mengambil sebarang tindakan atas faktor keselamatan.
  1. Jika pelekat kenderaan/token hilang, RM 100.00 akan dikenakan untuk pengambilan pelekat yang baru dan pendaftaran pelekat yang lama akan dibatalkan. Jika rosak, bukan disebabkan kerap cabut daripada cermin kereta proses penggantian adalah percuma.
  1. 2 Token ( motosikal, pejalan kaki, kolam renang ) akan dibekalkan secara percuma bagi setiap unit rumah.Untuk penambahan token dikenakan sebanyak RM50.00.
  1. Hanya motosikal yang mempunyai token dan pelekat kenderaan yang sah dibenarkan parkir di dalam kawasan PPA.
  1. Pelekat kenderaan hanya akan dilekatkan pada kenderaan oleh Pihak Pengurusan.

                                                                                  


Popular posts from this blog